Vanzatorul se obligă să expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la o adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii.
Livrarea la punctele de livrare din Bucuresti se face in intervalele orare listate la finalizarea comenzii ferme, valabile in timpul programului cu publicul al magazinului online. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Today Solution SRL a platii integrale.
Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor aflate la promotie, in conformitate cu regulamentul promotiilor active pe site in momentul plasarii comenzii.
Vanzătorul va ambala corespunzator produsele si va transmite urmatoarele documente insotitoare:
- factura fiscala
- manualele de utilizare furnizate dupa caz, de catre producator sau de catre importator
- awb-ul emis de firma de curierat
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. Daca nici la a doua tentativa livrarea nu va fi incheiata, coletul va fi returnat Vanzatorului, care va anula comanda.
Cumparatorul poate relansa comanda respectiva, urmand sa suporte costurile unei noi livrari.
Daca termenele de expediere sau de livrare a comenzii nu pot fi respectate, Vanzatorul va anunța Cumparatorului cel mai tarziu la data stabilita pentru livrare termenul estimat pentru finalizarea livrarii.Daca termenul nou de livrare depaseste 90 de zile calendaristicce, modificarea termenului este supusa acceptarii de catre Cumparator urmand ca in cazul in care aceasta nu va fi acceptat de catre Cumparator, comanda va fi anulata, iar Vanzatorul ii va restitui Cumparatorului sumele aferente incasate in avans.
Daca informatiile legate de facturare si livrare furnizate de catre Cumparator sunt eronate sau incomplete, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele și nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul nu garanteaza respectarea termenelor de livrare. Daca in 24 de ore nu se vor corecta datele si nu se va stabili un nou termen de livrare, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicata (presupunand semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire a facturii fiscale in cazul livrarilor efectuate direct de Vanzator) si a efectuarii integrale a platii aferente.. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.
In cazul in care coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam Cumparatorului sa refuze receptia lor si sa semnaleze acest incident imediat, nu mai tarziu de 24 de ore de la refuzul receptiei prin email la comenzi@medihub.ro. Orice reclamatie ulterioara cu privire la acest aspect este nula si nu poate fi luata in considerare.
Garantie
Produsele cumparate prin intermediul MEDIHUB sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie, conform prevederilor legale in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Termenul de garantie decurge din momentul facturarii produsului.
Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei, cu exceptia situatiilor cand se precizeaza altfel in certificatul de garantie comerciala.
Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in certificatul de garantie emis de catre Producator/Importator sau Vanzator, acesta garantează Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a bunurilor si serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.
Cumparatorul este pe deplin responsabil cu privire la instalarea si utilizarea produselor, conform instructiunilor prevazute in documentatia furnizata de producator/importator, Vanzatorul oferind garantie doar pentru deficiente de productie sau in caz de neconformitate cu specificatiile tehnice prezentate pe site sau dupa caz, in documentatia specifica.
Pentru mai multe informatii privind returnarea produselor in cazul invocarii neconformitatii produselor, consultati sectiunea „Returnarea produselor”.In cazul solicitarilor nejustificate a garantiei, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a obliga Cumparatorul la plata contravalorii manoperei de diagnosticare a produsului si a taxelor de transport corespunzatoare.
Returnarea produselor
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor achizitionate din magazinul online MEDIHUB.RO in urmatoarele situatii:
- Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site
- Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii
- Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare).
Cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii
Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail comenzi@medihub.ro.
- Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.
- Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.
- Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa punctului de lucru din Otopeni, Ilfov, Str. Oasului, nr. 22B.
In cazul in care se confirma lipsa de conformitate a produsului, Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare.
Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de cumparator.
Nu se accepta returul produselor de Ingrijire personala daca au fost desigilate.